Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Kettlebells

Η παραδοσιακή άσκηση με ελεύθερα βάρη δίνει τη θέση της στην σύγχρονη προπόνηση με kettlebells. Τα kettlebellς είναι κατάλληλα για προπονήσεις body building, crossfit και functional training. Ιδιαίτερα κατάλληλα για σωματική άσκηση. Συνδυάζουν απόλυτα ασκήσεις ενδυνάμωσης και cardio!

 

Τι πρέπει να προσέχετε στην επιλογή μιας kettlebell;

Η λαβή να έχει το σωστό πάχος και απόσταση από το κυρίως μέρος της kettlebell με σκοπό το άνετο πιάσιμο. Επίσης σημαντική είναι και η τραχύτητα της λαβής για τη σταθερότητα. Αρχάριοι χρήστες θα πρέπει να ξεκινούν με μικρά κιλά. Ενδεικτικά για τους άνδρες που ξεκινούν προπόνηση με μία kettlebell ένα ιδανικό βάρος είναι τα 16 kg. Οι περισσότερες γυναίκες ξεκινούν προπόνηση με μία kettlebell 8 kg.

Αποτελέσματα 1 - 30 από 38

Εμφάνιση 30 60 Όλα

Σελίδες